بایگانی وبلاگ
دسته‌بندی وبلاگ
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

روشهای نگهداری و تمیز کردن تختخواب

توسط

دستورالعمل های مراقبت محصولات چوبی

محصولات چوبی ما مناسب برای استفاده در فضای داخلی می باشد، لطفا محصول خریداری شده را در محلی خشک، نه خیلی نزدیک به منبع گرما (مانند رادیاتور، اجاق گاز یا شومینه) قرار دهید، زیرا چوب می تواند در اثر گرما و رطوبت تغییر شکل دهد. از قرار دادن وسایل خیس روی میز چوبی خودداری کنید زیرا ممکن است لکه هایی در چوب باقی بماند.
برای تمیز کردن از یک پارچه تمیز و مرطوب استفاده بفرمایید، سپس آن را با یک حوله تمیز خشک کنید و اجازه دهید قبل از اینکه وسایل را دوباره روی آن قرار دهید، با هوا خشک شود. توصیه می کنیم برای پاک کردن، همیشه در جهت راه چوب پارچه را بکشید.ضمن اینکه با پارچه آغشته به پارافین نیز می توانید گردگیری نمایید. از مواد پاک کننده ساینده یا محلول در چربی استفاده نکنید.

چگونه تخت خودم را تمیز کنم؟

به طور کلی، تخت های ما نیازی به تمیز کردن زیادی ندارند اگر می‌خواهید تخت خود را تمیز کنید، توصیه می‌کنیم گرد و غبار را با یک پارچه خشک یا فقط مقداری آب گرم صابون تمیز کنید.

 از محصولات پاک کننده یا پولیش با پایه شیمیایی استفاده نکنید زیرا ممکن است به پوشش تخت آسیب برساند. 

نکته اصلی اینکه برای خراش ها یا خراش های کوچک اغلب با استفاده از یک پاک کن سفید پاک می شوند

چگونه از تخت های روکش دار مراقبت کنم؟

برای تخت‌های ماسو با تاج روکش شده با پارچه، توصیه می‌کنیم به سادگی آن‌ها را با جاروبرقی جاروبرقی بکشید تا به بهترین شکل تمیز شوند و در صورت بروز هرگونه لکه، توصیه می شود از اسپری های تمیز کننده مخصوص پارچه استفاده بفرمایید.

 

تختخواب

آیا می توانم تاج تختخواب را دوباره روکش کنم؟

تاج تختخوابهای تولید ماسو که با پارچه روکش شده اند قابل تعویض است،برای این کار یا با ما تماس گرفته و برای ما ارسال نمایید تا این کار را ما برای شما انجام بدهیم یا با یک رویه کوب ماهر تماس گرفته تا برای شما تعویض نمایید.

تختخواب

چگونه رنگ تخت را تغییر بدهم؟

برای پوشش نهایی تختخوابهای تولید ماسو غالبا از روغن گیاهی استفاده می شود که با اعمال روغن گیاهی با رنگدانه های دلخواه می توانید رنگ تخت را تغییر بدهید البته به رنگهای تیره تر از اولیه.

تختخواب مینا

محصولات مرتبط
کد کالا: MG14
13,200,000 تومان
تختخواب تمام چوب هست و پارچه هد برد و فریم تخت به رنگ دلخواه مشتری تولید می شود. این تخت در سایزهای مد نظر شما تولید و ارسال می شود.
کد کالا: MG21
16,800,000 تومان
تختخواب از چوب راش ساخته شده فریم تخت به رنگ دلخواه مشتری تولید می شود. این تخت در سایزهای مد نظر شما تولید و ارسال می شود.
کد کالا: MG24
21,000,000 تومان
خرید اینترنتی تخت خواب تمام چوب مدرن و اسپرت آدینا  با رنگ گیاهی در سایزهای دلخواه شما ساخته می شود.
کد کالا: MG70
25,300,000 تومان
تخت خواب آرام ، دنج ، مدرن و نرم  ، تمام چوب با رنگ گیاهی در سایزهای دلخواه شما ساخته می شود.
کد کالا: MG78
13,700,000 تومان
تختخواب از چوب راش ساخته شده فریم تخت به رنگ دلخواه مشتری تولید می شود. این تخت در سایزهای مد نظر شما تولید و ارسال می شود.
کد کالا: MG16
13,700,000 تومان
(1)
تختخواب از چوب راش و روکش چوب راش ساخته شده فریم تخت به رنگ دلخواه مشتری تولید می شود. این تخت در سایزهای مد نظر شما تولید و ارسال می شود.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم